Hemkommen efter en helg full av äventyr - Koh Lanta



Hemma på Lanta igen, och det är såå booooring. Nu känns det verkligen som om man har varit här förlänge. Och efter en underbar helg på andra öar blir det ju inte bättre. Jag får mersmak av att resa runt. Och nu är det inte många veckor kvar, sen åker jag och Pernie ut på nya äventyr. GALET!

Men som sagt har helgen varit fantastisk. Jag har shoppat två väskor, tre klänningar, ett linne, och massa smycken. Och jag är mer än nöjd. Bilder kommer såklart både på trippen och på kläderna. Men först ska jag hooka up med de andra filurerna här på A.J. Det nalkas nämligen middag. Den enda som saknas är Pernie. Dags att komma hem nu!

Seeees!

Kommentarer
Postat av: mamsen

nu vill vi se mååååånga bilder:)

2010-04-04 @ 21:51:54
Postat av: Linn Bergh

fin bild fell :) hoppas allt är bra där. kraaaammm

2010-04-04 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0