Hökögon

Min syn är väldigt bra (med linser då såklart) för jag ser alla insekter som man bara kan se. Det handlar väl också om att jag har den fobin så jag letar efter dem. Nyss satt jag ute på balkongen och fick syn på ett djur kanske 30 meter bort som satt på ett löv (tänk på att det är natt här också). En stund senare trillade han ner och flög iväg, jag menar, det är inte normalt. Jag och C har skämtat om det, att om jag hade ögon för att hitta pengar istället för insekter skulle jag vara rik, snuskigt rik. Så nu hoppas jag att det vänder, jag vill börja se pengar.

Och till något helt annat. Jag struntade i min inlämningsuppgift idag. Jag kom inte så långt som jag hade velat plus att jag legat magsjuk och inte orkat röra ett finger. Så nu är det bara att hoppas att jag får chans att göra om den så småningom. Jag känner mig dålig!

 

Och glöm inte kika in på Pernies blogg där jag visar senaste paraply-modet.

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0