JAG ÄLSKAR KUALA LUMPUR

GAAAAAAH, JAG ÄLSKAR KUALA LUMPUR!

Världens coolaste stad med skyskrapor överallt och twin towers, hur grymt? Jag älskar denna stad så mycket att tanken på att flytta hit lockar mig och Pernilla såååå mycket. LOVE!

Och shoppingställerna, oh my god!!!!!!! Alla butiker ni kan tänka er, sju våningar, lyx blandat med budjet. Jag är fattigare nu än när jag vaknade i morse. Det blev köp på Topshop, Zara, Mango och FOREVER 21. Jag skulle kunna handla ihjäl mig och just nu skiter jag i resten av resan, vill bara shoppa. Vi funderar på att åka till Bali och stanna där tills vi åker hem. Vi tänkte bo i billigaste hyddorna (eller kojorna som mamma säger), äta den billigaste maten (typ ris), dricka vatten och inte göra ett dugg, bara för att kunna shoppa lite extra. jag och Pernilla tror att det är värt det.

Nu blir det utgång med danskarna.

Och hey, de har chang här också, ÄLSKAR!

Bye!

Kommentarer
Postat av: linn bergh

ÅÅ :D låter jätte trevligt :) håll i stålarna nu bara!! jag städar o fixar. janne fyller år imon :) frukost på sängen ska han få // Pinn

2010-04-26 @ 14:30:49
Postat av: mamsen

hydda eller koja, det är samma sak tycker jag haha, vad skönt att resan o allt gått bra för er, även om bussresan var hemsk vad jag förstått:( men nu är ni ju framme så det är väl glömt nu, ta gärna en massa kort så jag få se lite av staden, ta hand om varandra nu i den stora staden!!kram mamsen..

2010-04-26 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0