Jag vill ut i solen - Koh Lanta

Gaaah, plugget tar aldrig slut. Nu har jag en inlämning imorgon igen och känner att jag inte hunnit göra så mycket som jag velat. Men jag är på g så idag och imorgon blir den en massa massa plugg. Sen tror jag att det lugnar ner sig lite. Hoppas. Min hjärna klarar inte av så här mycket plugg. Det kanske var lite magstarkt att börja pluggandet med tre kurser, om man tänker på att det var fem år sen sist. Men men.

Igår kväll var vi iallafall på stranden och festade. Bästa kvällen sen jag kom till Thailand. Bilder kommer givetvis så fort jag har pluggat tillräckligt duktigt!

Och, jag har inte varit på stranden på över två veckor. Känns sådär. En liten fågel viskade i mitt öra att havet är varmare än på land idag. Det svalkar ingenting. Jag vill också känna det. Jag vill också vara ledig. Gråter. Men som sagt, jag har tid på mig. Vi har hittat en resa hem den 4 juni som vi kanske ska boka ikväll. Alltså två månader kvar. We'll see.

Kommentarer
Postat av: Linn Bergh

Jaa fell kommer hem :D vad ska vi göra i sommar?? Glida runt på stureplan?? haha :D llaalallalaaa

2010-04-06 @ 14:11:12
Postat av: Pernilla

Men du har ju precis varit på semester, man kan inte få allt Michelle, man kan faktist inte det!!

2010-04-06 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0