Relax beach - Koh Llanta



Jag är dålig på att uppdatera. Men vet ni vad? Jag njuter av den sista tiden här på Koh Lanta. Jag glömmer kameran titt som tätt och har inte ens ork eller lust att blogga, och det har varit sååååå skönt. Försöker också att umgås med de personer som jag inte kommer att träffa mer sen.

Häromdagen tog jag och C en tripp med hojen till Relax beach. En underbart fin strand. Det ligger också ett hotell precis vid havet som har grym mat så vi stannade där och åt frukost.

Vad har mer hänt? Jag och Pernie hyrde en moppe för några dagar sen, en rosa som vi döpte till Lucky. Hon ska dock lämnas tillbaka imorgon.

Vi har bokat biljett ut från Koh Lanta efter två månader här, så på onsdag åker vi med båt till Koh Lipe. UNDERBART.

Och imorgon ska jag och C har en "egen dag" med utflykt. Vet dock inte vart det bär av men det ska bli härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0