The beach - Koh Lanta









Här är dagens strandbilder. Det var galet varmt vilket resulterade i att jag nu har bränt mig lite, men inget att hänga läpp för (man måsre vara positiv, ait Pern?). Och vattnet är så varmt att det bräns, det går knappt att bada längre. Vi hittade också en gigantisk manet på stranden som var död, och jag tror nästan att det kan ha varit en stor farlig dödsmanet (eller kanske inte). Det har iallafall varit en väldigt bra dag. Jag och Pernie har roat oss med att kasta frisbee i vattnet och vi börjar bli riktigt grymma. Vi köpte den idag, en rosa blev det. Schteeek.

Nu nalkas det snart middag på stranden. Det ryktas om att det bli Thaicat (hur nu Pernie kan komma med det förslaget när jag fortfarande är öm i magen och nog borde hålla mig ifrån sån mat, som tacos), men det blir säkert bra. Jag får väl beställa in lite ris att njuta av. Jag dör av längtan och hunger.

Kommentarer
Postat av: bob

sjysst o peta på mig me en pinne sådär bobs... vet inte riktigt va jag tycker om detta(!)

2010-04-08 @ 17:22:21
Postat av: linn bergh

härligt :) men tycker inte att det är nåt folk, hmm. bob jag frågade me om maneten :( men den var död redan :)

2010-04-08 @ 18:08:28
Postat av: alix

tänkte precis "åh va härligt det ser ut" tills jag såg kleten (maneten) .. haha..

2010-04-12 @ 12:14:44
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0