Sunrise beach - VACKERT

Om ni kollar på bilderna nedan så kommer ni att förstå att Koh Lipe är vackert med stort V. Och ni kommer förstå varför jag vill stanna här för alltid.

Igår tog jag och Pernie och packade våra små påsar med allt man behöver för en liten tripp till sunrise beach. Vi blev kvar i stort sett hela dagen, stannade till på mountain resort och åt pannkakor med ananas i och drack shakes med vattenmelon. Dagen var helt perfekt! Och ni som saknar mig lite extra får här hela sex bilder med bara mig på. Inte illa va?

Det gör lite ont att veta att imorgon klockan ett lämnar vi denna fantastiska ö som jag älskar så mycket. LOVE LIPE!
















Kommentarer
Postat av: Pernie

Och inte en enda kommentar, vilka as!



Ser harligt ut iaf!

2010-04-24 @ 12:06:16
Postat av: Chrippe

Ser ut som att du faktiskt kan ha hamnat i paradiset

2010-04-24 @ 13:11:33
URL: http://chrippez.blogg.se/
Postat av: andreas

hahaha

kepsen passar verkligen helt perfekt till den svarta bikinin :)

2010-04-24 @ 13:26:25
URL: http://andreascarlfors.blogspot.com
Postat av: michelle - andreas

hahahha, jo jag tankte det nar jag valde outfiten for dagen. men den grona hade suttit finare :D

2010-04-24 @ 16:29:06
Postat av: mamsen

men oj vilket ställe.. det ser verkligen ut som himmelriket på jorden, väldigt vackert!o det är du me..kram mamsen..

2010-04-24 @ 23:31:59
Postat av: linn bergh

ÅÅÅhhhh vill dit!!!!!! :(

2010-04-25 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0