100211

Jahopp, vad fick jag gjort igår? Jag fixade sex punkter av mina 12. Så ganska duktig var jag allt. Fikat med T slutade med att vi drack allt för många öl istället och visst var det trevligt (bilder på honom kommer upp senare, han är brun som en pepparkaka efter Thai). Ikväll efter jobbet ska jag hem och packa för att sedan åka hem till Bobs lägenhet för att vara kattvakt i en vecka tills jag åker hem till Nybro. Så det känns faktiskt bra. Avlasta Bobs lite och att jag får vara ifred och kanske till och med börja plugga (på tiden kanske?). Nu åter till jobb!

14 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: KRISTIN

Jätte fin blogg! :) Allt bra?



Skulle du kunna rösta på mig i veckans blogg? Tryck här↓

http://jjohannawiklund.blogg.se/2010/february/roooooooooosta.html#comment

för att komma till inlägget där man röstar! :)

TACK I FÖRHAND! :D

2010-02-11 @ 16:36:20
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0