Jag vill inte missa mitt plan till paradiset

Nu har jag haft några riktigt slappa dagar här hemma hos mamma, men som alltid när det börjar närma sig slutet av tiden har man helt plötsligt fullt upp. Så vad står på listan?

- Träffa pappa
- Säga hejdå till mormor och morfar
- Köpa det sista inför resan (bla världens finaste solglasögon som jag har hittat på Lindex)
- Tripp till Kalmar (allt finns inte i Nybro)
- Simhallen med Teodor (har man lovat så har man)
- Betala allt som är kvar
- Packa
- Kolla upp båt och kommunikationer mellan flygplatsen och Koh Lanta
- Färga håret
- Hämta ut min nya biljett

Ja, lite smått och gott helt enkelt. Allt kanske inte är nödvändigt att göra men för mig är de det. Ringde SJ nu också och frågade om de trodde att tre timmars väntande i kastrup var nog, ifall det blir mycket förseningar vilket man aldrig vet. Så istället för att åka 07.23 valde jag att omboka till det tidiga tåget som går 06.10 (zz). Men lika bra att vara på den säkra sidan för jag vill helst inte missa mitt plan till paradiset!

Kommentarer
Postat av: t

tror att det var ett smart val att boka om tåget! snart är du där! :)

2010-02-23 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0