Min kropp behöver vila, min kropp behöver Thailand

Jag har ont i min kropp. Hjärtat verker och sen har jag en konstig känsla i kroppen som är en blandning av oro, nervositet och stress. Så här har jag känt i cirka en månad och jag känner verkligen att denna resan inte kunde komma lägligare. Jag ska vila upp min kropp som bara den och det känns underbart! Sen har jag också kommit in i en period då jag inte orka fixa allt som jag verkligen behöver fixa. Jag skjuter upp saker för att istället göra något helt annat oviktigt. Jag blir galen på mig själv! En sak som är säker, när jag bli stor ska jag vara boss över mig själv och kunna vara ledig när jag vill. Det känns inte som om meningen med livet är att slita ut sig på jobb. Good idea!

Jag är helt enkelt stressad och det är jobbigt!

Pernie, jag vill vara hos dig nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅLL UT!! snart är du här och får vila.



Här finns det ingen tid att passa och ingen stress. Vi kommer att ha det fantastikt!



LÄÄÄNGTAR EFTER KYCKLINGEN!!

2010-02-10 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0