Mina första dagar i Thailand

Tjo Sverige!

Förlåt för dålig uppdatering men vi har inget internet på rummet än, men på måndag hoppas vi att det ska gå att ordna. Alla är så trevliga och även fast att jag bara varit här i 2 dagar känns det som flera veckor. Det här är verkligen livet och jag vill aldrig åka hem!

Så vad har hänt? Flygresan gick bra till Bangkok, och även från Bangkok till Phuket. Därefter åkte jag helvetestaxi till hamnen (jag trodde jag skulle dö där ett tag) och hoppade på båten mot Phi Phi. Väl där fick jag vänta i tre timmar innan nästa båt gick vidare till Koh Lanta men det gjorde mig ingenting för det var galet vackert så jag satte mig på en strandbar och drack singha. Sen mötte Pernie upp mig när jag kom med båten. Så gårdagskvällen var en enda stor fest med tuk tuk-åkande från bar till bar. Vi avslutade kvällen på en bar på stranden.

Idag har vi legat på stranden hela dagen. Jag har hållt mig i skuggan med grabbarna och spelat kort eftersom jag inte vill bränna mig. Nu är det snart dags för fest igen. Ikväll blir det The Corner!

Jag färgade också mina ögonfransar idag och fick samtidigt huvudmassage för ca 40 kronor. Värt!

Det här är paradiset och jag vill aldrig åka hem!

(Bilder kommer på måndag)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är så jävla avis! ;)

2010-02-27 @ 16:57:02
URL: http://soolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0