Påväg till Nybro

Sista jobbdagen är avklarad. Kändes väldigt konstigt att lämna mitt kära jobb nyss, men som sagt, vi ses igen! Nästa gång jag kommer tillbaka till Stockholm är det sommar. Det känns också väldigt konstigt. Allt känns konstigt men också så fruktansvärt rätt!

Nu sitter jag på bussen hem till min kära familj i Nybro, Där blir jag kvar i fem dagar innan jag bege mig vidare till Thailand, sköööönt. Men nu är det bara att hålla tummarna att bussresan på sex timmar går fort! Phu! Sova kanske?

Psst, fick en väldigt fin champangeflaska från min kära chef nu när jag gick. TACK!

Kommentarer
Postat av: sara

Told you! ;) PUSS

2010-02-19 @ 17:16:45
URL: http://styleblog.blogg.se/
Postat av: Linn Bergh

Trevlig resa :) själv gör jag kroppkakor hos janne :D gott

2010-02-19 @ 17:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0