Soap bar all night long






Onsdagens bravader. Fasen vilken rolig kväll det var, fullpott! Tack mina fina vänner! Vi gjorde personalrummet, Sogni och Soap. Hey!

Jahopp, sista kvällen i sthlm. Det har firats med pizza och väskan är nu också packad (proppfull). Känns väldigt konstigt att imorgon är det sista jobbdagen för min del på fyra månader och imorgon efter jobbet åker jag också hem till familjen i småland och myser tills jag åker på torsdag. Det är helt galet!

6 dagar kvar! FATTA, 6 DAGAR KVAR!

Kommentarer
Postat av: Michelle

HUR FAN TÄNKTE DU NÄR DU PACKADE 70 KG PÅ RYGGEN??????

2010-02-18 @ 23:59:53
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Lulle

Meddelandet var från Lulle såklart!

2010-02-19 @ 00:17:07
Postat av: Hilda

Åh, älskar busbilden, busmichelle :)

Seees alldeles snart!!

2010-02-19 @ 08:51:55
Postat av: ANDREAS

TREVLIG KVÄLL.. DÅLIGT MED BILDER PÅ MIG BARA.. :(

2010-02-19 @ 17:38:38
URL: http://WWW.ANDREASCARLFORS.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0