THAI THAILAND THAI

Fasen, jag blir galen. Det har inte gått att ladda upp bilder på flera dagar så jag har helt enkelt struntat i att blogga också. Vad är det för fel???

Jaja, jag ville iallafall bara säga att just nu är jag världens lyckligaste människa.
MIN RESA ÄR BOKAD, GAAAAAAAH, KAN INTE FATTA ATT DET ÄR SANT! För er som inte vet hela storyn så åker jag till Thailand den 25 februari (om 20 dagar - nedräkning) och plugga på distans. Jag blir borta till i mitten på juni så följ gärna min blogg som kommer uppdateras rikligt! JAG KAN INTE SLUTA LE!
PERNIE - SEE YA IN THAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linn Bergh

hmm :) bra fell. jäkla tjat här hemma..

2010-02-05 @ 22:58:59
Postat av: pernie

HAHAHAH DET ÄR SÅ JÄLVA GALET!! helt underbart och du kommer ju bara 12 dagar efter mig!!! längtar redan..ååååå vi ska ha de så bra!! :) wiihoo

2010-02-06 @ 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0