100112



Idag har jag sprungit runt med syster på stan hela långa dagen. Hon är bjuden på en väldigt elegant fest med tema smoking. Så hela dagen har det varit klänningsletande och sista butiken vi gick in i fanns den, efter si så där fem timmar. Hon kommer bli väldigt, väldigt tjusig.

Ikväll är det min och Lulles kväll. Vi ska laga pastasallad och kolla på halv åtta hos mig, sen har vi hyrt en film och vid klockan tio är det såklart paradise hotel (skäms redan nu men det går ju inte att inte kolla).

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag såg klänningen på nätet, väldigt fin! den färgen passar perfekt till hennes grönbruna ögon, hon kommer att bli jättevacker:)bra gjort tjejer!

2010-01-14 @ 04:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0