Äntligen känns allt mycket bättre

Idag har det varit en bra dag. Jag mår oförskämt bra och allt är nästan som vanligt. Jag har aldrig varit en deprimerad person så jag orkar faktiskt inte må dåligt mer än ett par dagar, sen bestämmer jag mig för att må bra och då gör jag det. 

Det är mycket på gång. Nu när det inte är jag och T längre känns ju valet att åka till värmen så mycket lättare. Så nu är jag ännu ett steg närmare utlandet och det känns bara så bra. Jag behöver verkligen lugn och ro och få komma bort lite från vardagen. Och om allt går som planerat är det inte långt kvar nu. Cirka fyra veckor. Jag dör av lycka!



Det finns ingen finare människa än dig. Du är underbar. De här åtta månaderna med dig har varit de bästa i mitt liv och jag kommer alltid att älska dig. Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: amila

Ni var vackra ihop, hoppas det blir ni igen en vacker dag :) kram

2010-01-19 @ 21:41:38
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Pernie

DU är en fin människa. Du är underbar. De kommande månaderna med dig kommer att bli bland dom bästa i mitt liv. Du är bäst!

2010-01-19 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0