Augusti 2009


COLDPLAY var en av augustis höjdpunkter. På Stadion. I Stockholm. Magiskt!





Vi hade kräftskiva hemma hos mig, eller rättare sagt räkskiva. Det var tjejerna och Matti. T kom till festen. Roligt roligt!






Härliga dagar på bryggan på Lilla Essingen hos Sarah och syster. Och nu bor lilla jag här också. Längtar tills i sommar då jag slipper ta bussen hem till Solna efter en hel dag på bryggan med öl och rosé, nu är det ju bara att gå upp några trappor så är jag hemma. Ge mig sommar nu!






Min älskade mamma och lillebror var i Stockholm under några soliga dagar och förgyllde Stockholm. Dert blir bl a grönan och skansen.






Såhär kan vissa dagar se ut när man är lat och inte orka åka 15 minuter in till stan. Istället går man ner på kvarterspizzerian och lär pizzabagaren hur man gör en GT i ölglas. Lätt som en plätt och god blev den.



Det var också konsert "under bron", hatten på. Party med Josse och gänget ute på bryggan i Hammarby Sjöstad, där det dracks öl och avslutades med en liten lägenhetsfest. Gatufest på Söder med Lulle och T. fest hos Mattis med T och Lulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0