Design

Om någon undrar vad jag håller på med så fifflar jag lite med min design. Ska försöka få upp menyn igen men det funkar inte. Jag har verkligen försökt med allt (minska alla storlekar) men det ser mörkt ut och jag börjar bli smått galen. Hjälp någon?! Andreas? Tobi? Heeeeelp!


Update: Jag ger upp! Nu får det ser ut såhär tills jag får hjälp. Äckliga bloggdesign. Nu är jag arg och känner att det nog är lika bra att gå och lägga sig. Så, godnatt gott folk! Och kom ihåg att nästa vecka (med start imorgon) nog är veckan med stort V. Det är nu det bestäms. TJO!


Kommentarer
Postat av: Pernie

Nemen vad konstigt det ser ut? Vad gör du egentligen kycklingen?!?

2010-01-24 @ 13:03:58
Postat av: andreas

vad vill du ha hjälp med?

2010-01-24 @ 19:11:43
URL: http://andreascarlfors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0