Flera timmars Thai-prat


Världens godaste lunch någonsin. "Lunchbaren" inne i PK-huset är underskattat.

Mysdag med mina finaste tjejer. Först jobb och en liten snabbdate med Bobis på stan. Sen mötte jag som sagt upp Pernie efter jobbet och vi har klunkat öl och pratat Thai i timmar. Man tröttnar verkligen aldrig. Nu är det bara några få detaljer kvar sen är det adjö till kalla sverige. Jag längtar något enormt! Förresten, besök Pernine blogg. Hon skriver om sin resa till Thai den 8 februari och lite om mitt liv som knarkare (?) och kyckling.

Kommentarer
Postat av: Pernine?

Bra Michelle, att våga erkänna sig beroende är ett steg i rätt riktning. Du kommer att klara det här, jag finns här för dig.

2010-01-28 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0