In my new dress




Jepp, här har vi den. den fina från HM trend som jag har fingrat på ändå sen ajg såg den första gången i Malmö i november. Hittade den på rean och nu är den min.

Och lite rolig fakta: Idag på jobbet skulle jag gå in i våran hiss. Jag hade famnen full av reklamationsplagg att jag inte riktigt såg vart jag gick och helt plötsligt faller jag handlöst ner på golvet och halvvägs in i hissen. då har Thomas den jäkeln ställt en låda precis vid dörröppningen. Och vilken jäkla smäll. Den där fucking plåthissen och klumpiga jag. Allas ögon riktades på mig och jag höll på att skämmas ihjäl när några kunder kom fram och undrade hur det gick. åh. Strumpbyxorna höll men mina knän höll inte. Så på bilden kan ni skymta mitt plåster på höger knä. När är det min tur att bli smidig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0