Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på

GUD, jag dör vad mycket det är att göra med skolorna, kåravgifter, anmälningar, csn och resan. Just nu känns det som om jag inte är den personen som ska plugga. Istället borde jag göra något kreativt. MEN, att komma bort från allt här hemma just nu gör att jag kämpar vidare. Jag längtar tills jag är i värmen och inte ha både jobb och skola att tänka på. Att bara koncentrera sig på en sak. För just nu känns det som om jag ska få en hjärtinfarkt när som helst. Hur orka alla?

Kommentarer
Postat av: / L

För att det kommar att va värt all anstränging du lägger ner just nu. När du sitter i värmnen med en kall drink i handen och tänkter på oss i kalla norden. Kommer du att le och tänka. Det här är jag värd Michelle. Det här gjorde du bra. Så Kämpa på så är du snart där i värmen under en palm med en kall good drink.

2010-01-31 @ 21:24:15
Postat av: P

Du klarar det!! Det kommer vara värt det och då kommer du att vara stolt över att du fixat allt :)

2010-01-31 @ 21:53:19
Postat av: P

Jag tycker du bloggar dåligt ariba!

2010-02-02 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0