Jag vill bli trött

Åh, jag kan verkligen inte sova. Jag har städat hela lägenheten väldigt noga, kollat på film och nu sitter jag här. Hatar som sagt att sova själv och jag tror att det är därför jag skjuter upp det några timmar. Jag lär väl somna på bion imorgon efter jobbet av utmattning, snabba cash bli det med alla fina från jobbet (bara för att vi sålde så bra i dec).


På kvällarna är det svårast att förstå att det inte är vi längre. Saknar att somna tillsammans med dig något enormt. Nu gör det visst ont igen.

Kommentarer
Postat av: / L

Ge dig själv den tid du behöver. Är alltid svårast i början. Men du kan. Du är inte rädd för att sova själv. Michelle Kan. Kram.

2010-01-20 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0