Juli 2009



Som jag skrev i somras; det enda som behövs är en båt. Och visst är det så. Här med Tommys båt i Mälarhöjden. Underbart vackert, underbart kul och underbart varmt i vattnet.




En tripp till till Småland, så blir det när det är sommar och man har massa semester. Det är alltid lika kul att komma hem! Här är den roligaste festkvällen på Vallen som jag upplevt.





2009 bjöd också på bröllop. Mitt första någonsin. Och det var min kusin Sofie som gifte sig med Stefan. Finare bröllop kan man inte ha!


 


Överraskinigsfets/födelsedagsfest/poolparty för T. Kvällen får en tia för väldigt bra stämning, lekar och poolbadande i timmar.


Vad hade Juli mer att erbjuda? Jag och T blev tillsammans och jag blev kär för första gången i mitt liv. Det tackar jag för! Grillfest i Mälarhöjden. Övernattning och fest på Emelies lantställe. T fyllde år. Jag såg Hoffmaesto för andra gången på Mosebacke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0