November 2009


Vi började med "halv åtta hos mig" (tisdagsklubben och vi besökte Matti, Ellie och Thomas för tre härliga trerätters-middagar.





Hilda besöktes i malmö av mig och Tussen. Gud vilken mysig helg vi hade och jag har inte skrattat så mycket på månader, kanske till och med år. Det är lyx att få umgås med mina närmaste ibland. tyvärr händer det allt för sällan men då uppskattar man det kanske mer. Älskar er!


Det blev också ett besök i Småland his familjen än en gång.  party hos Mårten. Brunch på söder med Sarah och kamilla. Linn och jag blev fotade (tyvärr har ajg varit dålig och inte visat upp en enda bild vi tog, men det kommer!). Fest på MNO som fortsatte med champange på Cafét. Vi besökte också Ludde på universitetet och tittade på hans uppfinning, och jag och pernie började såklart spåra med våra egna idéer att vi missade mycket av rundturen. Next time!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0