Oktober 2009






Jag och min T åkte på en underbar weekend till Berlin (som jag gav honom i födelsedagspresent) där vi strosade runt bland vintage-butiker, smakade konstig öl, besökte berlinmuren och mycket mycket mer.




Jag fyllde år. 23 år. jag börjar bli gammal!





Halloween fest på Blue moon bar med syster och Jessica. Galen kväll där vampyrtänderna försvann redan efter fem minuter på utestället. Men istället vaknade jag upp med Linns tänder i min byxficka.





After work med hela Red Devil-gänget. Det blev helkväll om jag inte minns helt fel. Kankse till och med att det shottades, och jag vet iallafall vem idé det var (Andreas - the king of shots).


Jag fyllde som sagt år och fick fin-fina skor av mams och en alldeles egen systemkamera av T (TACK!). Födelsedagsfest blev det såklart också och alla mina favoriter var där. Konsert på söder, och det var Milow som tog tonen. After work blev det också en hel del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0