Ångest i Thailand

Idag har det varit en riktigt slappdag. Ingen har gjort någonting i princip. Jag, Pernie och Robban hade lite videomys för några timmar sen. P köpte filmer här om dagen, bland annat pojken i randig pyamas (tror att den hette så, kan inte ens kolla på fodralet efter att ha sett filmen. Jag har lagt den längst ner i filmhögen och vänt sidan inåt så att jag slipper se den överhuvudtaget. ja, jag är störd) som handlar om koncentrationslägren. Galet jobbig film och jag ligger fortfarande och har ångest och ont i magen, tre timmar senare. Aldrig mer!!! Nästa gång blir det komedi, eller varför inte Det regnar köttbullar som jag och Chrippe köpte här om dagen.

Annars är jag själv på A.J. Pernie och Robban är på boxningsmatch, Chrippe och Henke har besök från Sverige och Gus vet jag inte. Så jag tänkte att det var en bra idé att plugga, men som sagt, bloggen går alltid före plugg.


Update: Det går inge bra att plugga. Fasen, är jag trög på riktigt? Jag blir galen på mig själv men ska jag vara ärlig så fattar jag noll och den ska vara inlämnad på torsdag. Jag ligger risigt till med andra ord. Kan alla mina vänner på A.J komma hem och hjälpa mig. Jag tror faktiskt att jag pluggar bättre med de i samma hus. För just nu känner jag mig väldigt ensam och vågar inte ens gå ut på balkongen och röka för alla djur. KOM HEM NU, det här är inte okej!


Kommentarer
Postat av: Chrippe

Bra försök iaf. Det regnar köttbullar regerar!

2010-03-14 @ 16:57:12
URL: http://chrippez.blogg.se/
Postat av: Mary

hej! du har en jätte intressant blogg som e jätte kul o följa. de bilder du lägger ut på bloggen, tar du dem med din egen kamera? tänkte isåfall fråga vad du har för kamera, för den verka ta jättebra bilder :)

2010-03-14 @ 23:56:18
Postat av: Michelle

Tack :) Alltid kul att få positiva kommentarer!



Jag har en Canon ixus 9515

Som sagt är jag också väldigt nöjd med den, inge vidare dyr heller.



Tack igen!

2010-03-17 @ 09:35:54
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0