Åter en pluggdag på Koh Lanta

Phu, jag är helt slut. Idag har jag suttit på skolan från klockan tio tills nu, alltså tio timmar. Galet, och jag är fortfarande inte klar. Arbetet ska vara inne innan klockan två inatt (thailändsk tid), så det återstår några timmars plugg för min del. Jag har ingen aning om hur arbetet kommer att ses, men det är bara att hoppas på det bästa. Det är trots allt mitt första arbete sen jag slutade plugga för fem år sen. Kanske borde skriva det till läraren, så kanske han har lite överseende? :)

Jag kommer iallafall att vara stolt över mig själv ikväll när jag har skickat in det.

Men nu först tänkte jag traska ner till stranden och möta upp chrippe, Henke, Chrippes pappa och morbror för lite middag. Mys. Pernie och Robban tog en spontanutflykt till Phi Phi idag och ska stanna över natten. Nästa helg är det våran tur. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0