Avskedsfest för Sara på Koh Lanta





Avskedsfesten för Sara igår var väldigt trevlig. Vi började med middag på Ranns och fortsatte sedan vidare till Opium där det bjöds på fest. Det slutade med att vissa av karlarna i vårat lilla gäng stod och dansade på baren vilket roade oss andra väldigt mycket. Det är sån jäkla kontrast och komma hem från festen på Phi Phi och uppleva det här, barhäng = fest på Koh Lanta. Men jag gillar det. Tyvärr var jag så jäkla trött hela kvällen så för mig blev det ingen riktig fest. Jag tror att de här tio dagarna som jag har varit här nu slog till igår.

Nu har för övrigt fina Sara lämnat oss och Koh Lanta. Det är redan tomt. Väldigt tomt!

Ikväll blir det middag hos Toffie på Toffies. Kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0