Buy some weed?


Nyss var jag nere och köpte öl och liknande saker i affären (efter att ha förlorat ett vad om vem som skulle behöva gå). Då kom det fram en kille vars flickvän som stod på andra sidan gatan, och frågade om jag visste vart man kunde köpa weed. Hm, frågan är bara om jag i mina höga Lewi´sshort ser ut som en hippie, eller kanske en knarkare? Jag svarade iallafall vänligt att jag inte visste "maybe down at the beach", och förklarade snällt att jag var här och pluggade. De skulle vidare till Irish och fira St Patricks day, vilket vi också ska. Jo, det blev visst lite fest ikväll. Oups!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy vad bruna ni börjar bli! Nu tror jag det är dags för er att hålla er borta från stranden ett tag:)



Saknar er!!

Massa kramar

2010-03-17 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0