Då var man svarthårig igen. Förlåt mamma!


Okej, såhär ligger det till. Jag gick till frisören igår och bad att få färga utväxten. Endast utväxten. Så hon fixar och trixar i timmar och är alldeles för noggrann för min smak (nästa gång blir det definitivt hemmafärgning). När väl fägen suttit i den tid som den skulle ser jag på henne min att någon inte stämmer. Och det var så sant. Utväxten som hon skulle färga såg kolsvart ut och resten av mitt uppsatta hår var ljusbrunt/brunt. Jag ser hennes panik och sen säger hon att jag ska lägga mig ner i deras "färgningsstol" igen, och då märker jag att hon lägger i färg i hela håret, utan att ens prata med mig. Och dum-snäll som jag är ville jag inte säga något, så när hon är klar går jag ut därifrån, ler och betala fullpris. Idag har jag velat gråta flera gånger för att jag inte vill ha svart hår. Men men, strunt samma. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. Och Pernie, nu vet jag ju till nästa gång att frisörer inte är att lita på. Man måste ju som sagt vara positiv!

Och förresten, det blev lite shopping igår och jag handlade bland annat de här shortsen. Jag köpte dem som byxor men klippte av dem och tada! Helt ok va, för att kosta 40 kronor?

Kommentarer
Postat av: bobbisen

va INTE ledsen boben du e skitsnygg! det ser jätte bra ut till dina små solkyssta kinder ;) tummen upp gumgum! saknar dig så.. pusspusspuss

2010-03-26 @ 09:51:41
URL: http://styleblog.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fan Michelle ditt hår växer ju som ogräs! Och du är så fin i ditt svarta hår, du är som en liten indianflicka, Pocahontas! Puss

2010-03-26 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0