En svensk pizza med bea, tack! Och lite fest!


Idag har jag varit här i tre veckor och en dag. Det har verkligen gått så jäkla fort men känns ändå som om jag har varit här i en evighet. Och längre kommer det att bli.

Idag har jag inte gjort någonting. Hängt med C, kollat film, ätit våfflor. Och nu ligger jag här i sängen och undrar hur kvällen kommer att arta sig. Jag vill ha fest, det är ju trots allt lördag. Och innan festen skulle jag inte tacka nej till en stooor svensk pizza med bea. Jo, det finns faktiskt här, på ett ställe som heter Bajen. Dock kostar pizzan 350 bath, alltså är den dyrare än i sverige men jag tror att det kan vara värt det. We'll see!

Kommentarer
Postat av: Chrippe

Jag längtar också tills vi kan göra lite roliga grejer igen! Har blivit fööör mycket plugg nu sista tiden. Om en vecka, ungefär, så borde det vända!

2010-03-20 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0