Fredagens bravader på Lanta



Som sagt blev det strömavbrott på Lanta i fredags. Och eftersom man inte såg någonting (verken ute eller inne) satt jag och Gus Gus på hans balkong hur länge som helst och tittade på alla blixtrar. Men sen bestämde jag mig för att följa med Chrippe och Henke till C:s pappas hotell och äta middag med dem. Och eftersom de bor på ett väldigt lyxigt hotell precis vid stranden så är det klart att de hade ström (orättvist). Så vi satt i hotellrestaurangen och åt och drack i timmar. Det blev många chang och shottande av sambuca. Sen kom strömmen tillbaka och vi gick då vidare till en strandbar. Väldigt trevlig kväll med andra ord. Ångrar mig lite nu i efterhand eftersom jag lovade C och gänget att jag skulle följa med dem dagen efter när de skulle dyka, så att jag kunde snorkla. Inget tips att dricka dagen innan. Inlägg om det kommer!

Kommentarer
Postat av: Perne

Kommer om nan timme, lagg nyckel pa vanliga stallet om du inte ar hemma puss!

2010-03-28 @ 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0