Galet mycket plugg på Lanta!


Detta är just nu min utsikt, och kommer också att vara det den närmaste veckan. För övrigt dricker jag mig också hög på iskaffe.

GAAAAH! JAG BLIR GALEN! Nu när jag väl kommit igång med mitt arbete inom astronomikursen kom jag precis på att jag har chattseminarium idag, OM TRE TIMMAR. Jag ska alltså analysera sex bilder, SEX, från 1800-talets mode och svara på en massa frågor. Yes, jag känner verkligen att jag har allt under kontroll! OCH, inte nog med det, när jag lämnat in min uppgift imorgon (ja, den ska alltså vara klar imorgon - hjälp) har jag en ny hemtenta inom modet i tiden den 28 mars. Så hejdå min häriga semester i Thailand!!! MEN, när allt är klart har jag flera veckors semester och då blir det bland annat Phi Phi once again, och Krabi. Så nu ska jag kämpa på! Skriv gärna någon pepp-kommentar, så att jag blir lite glad :D. Tjo!


Update: Chattseminariet gick hur bra som helst. Fick denna kommentar av läraren: ja Michelle det är en bra tolkning. Och det är som sagt alltid kul med feedback, att man har förstått porträtten på rätt sätt. Så nu lutar jag mig över datorn igen och mitt arbete som ska vara klart imorgon.


Update nr 2: Sådär, då var det färdigpluggat för idag. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska plugga mer senare eller om jag ska ta en paus hela kvällen, äta god mat, dricka en chang och få min skönhetssömn som jag kanske behöver inför den stora dagen imorgon (då arbetet ska vara inlämnat). Jag vet inte riktigt om jag förtjänar det, för jag har tyvärr inte hunnit så långt idag som jag hade velat. Tyvärr, tyvärr, tyvärr. Nu blir det iallafall kalldusch sen mat! Och lite chang.


Kommentarer
Postat av: Chripp

På fjärde raden står: "Så hejdå min häriga semester". Ska det stå "håriga" där? Förtydliga gärna vad som är hårigt.

PEPP_PEPP!

2010-03-17 @ 07:32:47
URL: http://chrippez.blogg.se/
Postat av: mamsen

kämpa på nu gums, jag vet att du kan när du verkligen bestämmer dig för de:)skulle gått in på msn och pratat lite med dig, men jag tror jag lämnar dig ifred nu:)vi hörs senare! kram mamsen..

2010-03-17 @ 07:39:14
Postat av: mamsen

åh... vad glad jag blev nu när jag läste de:)grattis!!ska iväg till jobbet nu, vi hörs imon!kram kram...

2010-03-17 @ 11:23:50
Postat av: lullle

får man komma och hälsa på nångång eller ska du bara plugga hela jävla tiden???

2010-03-17 @ 12:51:58
Postat av: Michelle

Klart att du får komma och hälsa på Lull :) Men vi är ju bara här i en och en halv månad till sen åker vi vidare. Och som sagt, det är en hel del pluggande just nu men jag hoppas att det avtar snart!!!!! Ja, hajmtak!

2010-03-17 @ 13:10:26
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: Perne

ÅÅH MICHNE VAD DUKTIG DU ÄR!!!!!



BRA JOBBAT , är stolt över dig sambo :)



puss!!

2010-03-17 @ 14:58:28
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0