I skolbänken på Koh Lanta

Yey, nu känner jag min väldigt duktig. Istället för att ligga på beachen har jag nu anmält mig på skolan här brevid A.J. Det tog tyvärr 2,5 veckor innan jag förstod varför jag faktiskt är här, för PLUGGANDET och inte festen. Så, nu tänkte jag jobba ihop ett grymt arbete om sjärnornas liv och lämna in det på torsdag och kanske tillåta mig lite fest efter det. Det låter väl som en bra plan?

(sen är det bra att coca cola finns så att jag inte somnar vid skolbänken. Och tur är också att jag har två pojkar som håller mig sällskap).

Kommentarer
Postat av: sara

bra där miche! spännande arbete! kommer bli bra det där.. :)

2010-03-16 @ 09:21:40
Postat av: Hilda

bra att du pluggar lite också fellan, du kommer klara det galant och sen är du värd en fest på torsdag :)

2010-03-16 @ 09:42:47
Postat av: Linn Bergh

Bra!! vill komma o hälsa pååå! :D

2010-03-16 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0