Inget plugg på Koh Lanta idag

Jahopp, så trodde man att man skulle träffas i chatten med alla andra kurskamrater och prata lite 1700tals-mode men det gick ju inte vägen. Fasen vad arg jag blir. Jag var ju till och med väldigt förberedd. Så nu blir det istället att skriva ett mail till min lärare och förklara. Så vad ska man göra nu? Jag är ensam på rummet, resten är på stranden eller i skolan. Så Pernie, om du läser det här, KOM HEM! GENAST!

Jag var också nyss och köpte myggmedel (fatta inte varför jag inte gjort det tidigare) för jag är nämligen heeelt sönderbiten. Jag tror snart att allt mitt blod kommer vara utsuget och att min kropp istället är fylld med en massa äckligt mygg-gift. Så nu ska jag smörja in mig noga varje kväll så ska de äckliga små krypen dör av svält! Annars tar jag mig igenom dagarna med ödlor, krabbor, gigantiska getingar och myror. Men jag säger "det funka".

Nu blir det nog lite sol på balkongen tillsammans men min enda vän Lipton Ice Tea - peach (P har nämligen svikit mig, hon vet att hon borde vara hemme vid den här tiden).

Och till sist. Mina besökare har ökat enormt sen jag kom ner hit. Kul!

Kommentarer
Postat av: sara

hej lilla bob! va härligt att se att du har det bra. TIPS det är inte myggor som begår dessa hemska brått mot mänskligheten...det e sandloppor!!! Och dom hatar tigerbalsam så köp det vid närmaste massageställe! OCH nåt som hjälper super bra för att få betten att gå ner är REN aloevera, så be om en kvist från nån liten hydda på stranden! =) dom brukar oxå ha vid massage ställena. bryt av o bara kleeeeta på över alla betten, "DET funka" MASSA PUSSAR gumgum!

2010-03-03 @ 12:39:48
URL: http://styleblog.blogg.se/
Postat av: Therese

Har du några favoriter bland GB-glassarna?

Lämna en 10-i-topp-lista på dina favoriter genom tiderna!

2010-03-03 @ 13:03:52
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Milne

Hej, allt fint med dig? :)

2010-03-03 @ 15:02:02
URL: http://milne.blogg.se/
Postat av: t

klart det ökar när du är borta! alla saknar dig ju såklart! :) jag mest av alla!



du måste testa schweppes manao soda! vääääärldens godaste läsk! mums :)



pusss

2010-03-03 @ 16:43:15
Postat av: Linn Bergh

Hej fell :D vad mysigt ni har det :) vi kan väl ringa imon när jag kommer hem till mamma? är hos jenny nu, har varit barnkalas här i 2 dagar nu så jag är helt slut :/ hehe kraaam

2010-03-03 @ 20:40:04
Postat av: Michelle

tack för tipsen bobs och vad fint att jag är saknad! ni är bäst!

2010-03-04 @ 08:32:56
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0