Jag är semester-lat

Åh, jag blir lite galen på mig själv. Jag har verkligen ingenting att göra, plugg var skrivet högst upp på listan men ändå sitter jag här vid datorn och har inte börjat plugga än. Klockan är fyra här och jag börjar få lite panik. Som sagt jobbar/pluggar jag bäst under press så det kanske ändras imorgon, för nu börjar det dra ihop sig till tenta. Inatt sov jag iallafall i tolv timmar så jag är ordentligt utvilad, åt fried rice with chicken (som vanligt) precis och nu dricker jag coca cola. Så ser min dag ut hittills.

Pernilla är på skolan (men jag tvivlar på att hon pluggar) men kommer snart hem. Tanken är då att vi ska dricka någon chang och kolla vart nästa stopp blir. Det är ju trots allt bara en månad kvar här på Koh Lanta. De ställerna som står högst upp på listan är Malaysia och Laos. Sista stoppet (cirka fem dagar) kommer vi iallafall att tillbringa i bangkok, UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0