Jag är sjuk

Som ni ser har vi idag fått internet så nu ska ni få se bilder i massor.

Natten har varit hemsk. Jag är sjuk, sjuk och lite mera sjuk. Det började igårkväll när vi var på marknaden och åt på restaurang. Jag fick världens starkaste mat (fast dem sa att den skulle vara svag), det brann i munnen och både jag och Pernie (som också åt likadan rätt) kände magont direkt efter att vi ätit upp. Sen fortsatte det och inatt har jag haft kramper och varit öm i hela magen. Har legat vaken i flera timmar i sträck och bara önskat att morgondagen skulle börja. Så nu ligger jag här, fortfarande i sängen och har ont, känns dock lite bätte men bara lite. Ska försöka ta mig ner till stranden till alla andra, kan lika gärna ligga där och plugga som här hemma - jo, jag tänkte faktiskt börja plugga idag!

Ikväll ryktas det om fullmoon-party här på Koh Lanta, så det är bara att hålla tummarna att jag mår bättre ikväll!

Hur är allt i Sverige? Jag uppskattar värmen något enormt här ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: mamsen

lilla gumman! nu blir jag orolig för dig, vill inte att du ska vara sjuk där nere, hoppas du mår bättre idag:)har du fått nåt nytt mobilnr? här hemma är allt bra, igår var det sol och 14 grader i "solen" lite skillnad mot vad du har där nere, men här får vi vara glada åt det lilla:)ta hand om dig! kram mamsen.

2010-03-01 @ 07:27:11
Postat av: Jenny

gå in på min blogg, klicka på länken och rösta på mig i veckans blogg! hade varit super glad om jag vunnit! nr 5 (:

2010-03-01 @ 20:40:22
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0