Koh Lanta 100319

Helt plötsligt blev jag lite uttråkad. Sitter nu på skolan och gör ingenting. Egentligen tänkte jag vara ledig idag men ångrade mig i morse för att känna mig lite duktig, men det har inte lett någonstans. Men att sitta på skolan istället för i lägenheten känns iallafall liiite bättre, fråga mig inte varför. De senaste dagarna har tagit kål på mig och jag är trött. Vill få med Chrippe att hitta på någonting men han måste plugga, Pernie och Robban har inte kommit tillbaka från Phi Phi, och Henke och Gus har jag ingen aning om vart de är. Jag vill unna mig lite lyx på Dreamy spa, men det har jag inga pengar till, jag vill åka och shoppa lite i Saladan men det har jag heller inga pengar till. Kanske borde jag sitället gå och köpa lite lunch? Pad thai smakar ju aldrig fel, och kostar dessutom bara ca 10 kronor.

Jag säger som Robban; återkommer i ämnet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker då INTE synd om dig.. jag är fattig i linköping, du är fattig i thai ;) haha. hur går skolan snutt???

2010-03-20 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0