Koh Lanta - Thailand

De sista dagarna har varit ganska lugna på Lanta. Visst har vi druckit öl i vanlig ordning men inga utgångar på flera dagar, vilket känns ganska bra. Flera är också sjuka och vissa har fått skumma utslag över hela kroppen (det ska visst vara någon form av vattenloppor). Så allt är inte bara ros här på ön. Jag har klarat mig från att bli sjuk och det är jag glad för, peppar peppar! Idag är det iallafall planerad pluggdag. Jag och Pernie har bestämt att vi ska plugga som bara den för att sedan känna oss så pass duktiga ikväll att vi är värda en liten utgång.

Igårkväll var vi och åt på ett bufféställe där man tillagade sitt eget kött. Jag kom hungrig dit och gick hungrig därifrån, typ. Maten var inte alls bra. Allt som var färdiglagat var kallt och köttet vågade jag knappt smaka på, men ölen var god. Det var flera som var missnöjda medans andra var mycket nöjda. Alla kan iallafall hålla med om att pommesen var grymma.

Nu har jag också en helt nytvättat garderob. Vi lämnade in allt igår och hämtade det idag. 60 bath, alltså ca 15 kronor. Topp!

Nepp, nu ska jag dränka mig i mina skolböcker i några timmar. Återkommer under dagen!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Är det mina utslag du menar? Jag har försatt mig själv i karantän

2010-03-13 @ 06:16:54
Postat av: Chrippe

"Nepp, nu ska jag dränka mig i mina skolböcker i några timmar."

Det är inte det lättaste att skilja på timmar och minuter här på lanta!

2010-03-13 @ 10:04:53
Postat av: pernie

skriver en kommentar bara för att ingen annan gör det.. hoppas du blir glad. Alla sover o klockan är snart 12.. bara jag vaken :( eller du kanske äter toast just nu?? vill också!!

2010-03-14 @ 05:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0