Mc-knuttarna i Old Town



Tada! Igår när vi kom hem från Phi Phi fick jag, Pernie och Robban ett ryck och åkte med moppe (alla tre på samma) till Old town för att möta Lantas årliga festival. Grymt. Och här har vi minnet - de tre mc-knuttarna. Jag fick äran att sitta på hojen och Robban vet jag inte riktigt vad han gör. Antingen har han trillat av moppen eller så ligger han och sola. Haha. Den här hänger nu på våran vägg på A.J. Fint.

Och en sak till. Alla vet hur rädd jag är för insekter, det är verkligen min största fobi. Och i farten (på moppen) fastnar det plötsligt ett djur under min hjälm. Eh, ja, jag fick sån jäkla panik. Började storskrika och vi stannade trots att det kanske är det värsta man kan göra på dessa vägar men det gjorde mig ingenting just då. Sen bet den äckliga saken mig i ansiktet. Det sved som bara den i kanske en halvtimme men sen försvann det. Tur det. Men det värsta var att jag höll på att dö av hjärtstillestånd. Min kropp klarade knappt av den rädslan som jag kände. Jag skakade hur länger som helst efter. Jag är helt enkelt en tönt som kanske inte borde befinna mig i Thailand! 


Kommentarer
Postat av: Therése Tussen Sundberg =)

Hahahha, ÅH, stackare.. Kan verkligen se dig framför mig när du blev attackerad.. Hahah, och sen biten också, det gjorde dig väl knappast lugnare inför framtiden ;) Vad underbart du har det min fina vän!! Hoppas jag blir lite rik här så jag också kan får resa runt lite sen.. Puss <3

2010-03-09 @ 00:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0