Me tonight - Koh Lanta



Ikväll har varit en bra kväll. Lugn och skön. Det började med att jag och C firade med Heineken-öl (lyx) för att han blev klar med sin tenta. Bra jobbat! Sen tog jag och Pernie oss ner till stranden för lite tacos på Thai Cat. Det är galet gott och bättre än i Sverige, tro det eller ej. Och snart inom den närmaste halvtimmen kommer jag att bli utkastad ur våran lägenhet, för att Pernie ska ha en så kallad "filmkväll". Jag lever alltså mitt liv efter hennes regler, och det passar mig ganska fint faktiskt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: perne

jag önskar att du kunde ha respekt för mina filmkvällar. UT!!!!

2010-03-22 @ 17:47:46
URL: http://michellebergh.blogg.se/
Postat av: / L

Ta hand om dig ute i natten.

2010-03-22 @ 23:58:38
Postat av: Linn Bergh

Hej Fell :) jag måååste komma o hälsa på!! Du har klänningen du fick av mig på dig va? :) ja fell // Pinn

2010-03-23 @ 13:44:16
Postat av: Michelle

Ja, det är den klänningen. Trivs jättebra i den! Tack Pinn!!!

2010-03-23 @ 16:25:49
Postat av: C

Har vart dåligt med bloggläsande från min sida. Nu ska jag försöka sätta fart igen. Börjar med att säga tack för ölen. Om du förtjänar det så bjuder jag igen på måndag när du lämnat in ditt arbete ; )

2010-03-26 @ 05:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0