Mitt festande i Thailand

Det är många som har påpekat mitt drickande här i Thailand och nu ska det redas ut. Anledningen att jag åkte till Thai var för att jag behövde lite break. Efter många års jobbande kände jag att jag behövde lite semester, längre semester. Stockholm i sig tog också på mina krafter och det kom till den punkten att jag behövde komma bort från allt. Och så hamnade jag här, i paradiset. Jag är dels här för att plugga (och jag pluggar faktiskt, sen att jag inte har några heltids-kurser gör också så att jag inte behöver sitta på skolan jämt, vilket jag är väldigt glad för) men jag är också här för att ha en jäkligt rolig tid och träffa nya människor. Jag är 23 och jag tycker att det är ganska okej om man reser iväg och festar en del. Snart kommer jag vara för gammal för att göra sånna här saker och alla erfarenheter är bra erfarenheter. Så sluta tyck att jag dricker för mycket, jag är ung och lever livet!!!

Kommentarer
Postat av: sara

ha en bra dag! :)

2010-03-21 @ 08:22:37
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0