Okej, jag fortsätter blogga för din skull mamma!


Såhär ser det ut från våran balkong. Kanske inte bästa utsikten men om man går på den lilla vägen till vänster i bild, 150 meter ner ligger stranden Long beach, så vi kan inte klaga!

Så vad händer annars? Idag är sista dagen som fattig för imorogn kommer csn-pengarna. Yey! Jag och Pernie ska unna oss lite lyx (det blir såklart skola också). Och idag blir det bara en massa plugg och kanske stranden i någon timme. Jag har ju som sagt en skriftlig tenta att lämna in senast måndag och om jag ska kunna åka till Phi Phi i helgen så måste mitt arbete bli klart imorgon, så det är bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: mamsen

ja det ser verkligen härligt ut, men bor det folk i dom där husen, antar att det gör det..det är kul när du ta lite bilder på naturen och sånt o inte "bara"festbilder hihi, skulle ni inte ut till nån lagun i djungeln?..

2010-03-25 @ 07:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0