Onsdagens bilder - Koh Lanta








Dålig uppdatering från min sida, men internet har krånglat och jag har inte orkat bry mig speciellt mycket. Men här bjuder jag iallafall på onsdagens bilder. Dagen innan csn-pengarna kom och alla var fattiga till max. Men Pernie övertalade (ja, hon brukar faktiskt göra det) mig till party iallafall och för första gången sen vi kom hit festade vi själva. Och det blev en galet rolig kväll. Vi drack, spelade biljard ett x antal gånger, vi träffade två nya kompisar (Henke och Rickard), vi drack öl på sunset tills de skulle stänga, jag och Penie körde moppe med växlar och ja, det var faktiskt inte mycket som vi inte hann med denna kväll. Roooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0