Phi Phi Island

Nu bär det snart iväg till Phi Phi. Jag vaknade i morse och fick panik över att jag har så lite pengar kvar. Jag har levt ganska bra men sen hade jag faktiskt inte med mig så mycket som jag trodde att jag skulle ha. Det blir bättre när min slutlön kommer den 25. Safe! Jag var nära på att inte följa med till Phi Phi (jag har faktiskt fortfarande inte bestämt mig till 100 procent) för att jag har så lite pengar, men så vaknar man av ens tokiga granne som står och argumentera om varför det är en bra idé, att det inte blir så mycket dyrare än att vara här hemma, jag hör fortfarande hans röst eka "TAGGA MICH, TAGGA MICH".

Isåfall blir det nog inget bloggande förens på söndag kväll när vi är tillbaka på Koh Lanta. Annars kommer ni att märka om jag stannat kvar här på A.J Summerhouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0