Pluggångest på Koh Lanta

Jag har lite studieångest, men bara lite. Sen jag kom hit har jag översatt max tre meningar och inte ens rört mina böcker. Det ser med andra ord ljust ut. Just nu kläckte Pernilla ur sig: "Vi äger den hära ön". Och det stämmer, vad vore Koh Lanta utan Michne och Perra.

För en stund sen tänkte vi faktiskt plugga, men istället hittade vi några bacardi som såg mer lockande ut.

Kommentera mera!

Och till sist: glöm inte att kolla in Pernies blogg där hon berättar om en väldigt jobbig incident som hände oss idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

kolla gärna in min & syrrans ;)

2010-03-02 @ 13:02:54
URL: http://bestasystrarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Michelle du gör helt rätt och lever livet medan du kan! Visst är Thailand fantastiskt? men Koh lanta är väldigt lugnt, kan nog se dig mer på PhiPhi.

Passa på att göra Eyelash-exstensions för typ 100 kr så slipper du sminka dig. jag gjorde det när jag var i Thailand och om det inte var så jävla dyrt i Sverige skulle jag ha förlängda fransar jämt.



Kram

2010-03-02 @ 21:00:30
Postat av: Linn Bergh

hmm fell. Festa inte för mö nu! eller jo i början :) kram pinnen

2010-03-02 @ 23:14:50
Postat av: Fia Sjöström

Hahaha det var jag som skrev om ögonfransarna.

2010-03-03 @ 21:03:11
URL: http://fiamedbebis.blogg.se/
Postat av: Michelle till Fia

Hej :) jag veeeet, det är underbart, man kan ha det sämre!! jag har faktiskt färgat ögonfransarna så jag har inte haft smink sen dagen efter jag kom hit (förutom gårdagens reggaefest) men förlänga vore ju ännu bättre såklart. frågan är bara hur länge det håller??



vi är på koh lanta för att skolan ligger här och phi phi blir det nu i helgen :) vi åker imorgon på morgonnen och stnnar tills söndag, ska bli väldans kul!!



hoppas att allt är bra med dig och bebisen. Du vet att jag fäljer din blogg och han är ju bara för söt!



ta hand om dig! KRAM

2010-03-04 @ 08:40:49
URL: http://michellebergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0