Rislampa på Koh Lanta




Igårkväll efter middagen på Toffies skickade vi upp en rislampa till minne av Sara (som befinner sig på ett flygplan till Sverige just nu). Väldigt vackert.

Nu blir det hårda bullar här på ön. Nu är det slutfestat för min/våran del och nu tar vi tag i pluggandet på allvar. Och ni ska veta att jag faktiskt är lite sugen på det också. 10 dagars festande och Phi Phi gjorde sitt och nu är jag inne i gamet. Jag har en inlämning i astronomikursen om en vecka så nu blir det bara en massa plugg. Jag ska ju faktiskt försöka förstå vad allt handlar om också. Men en bok som är tre cm tjock och större än ett A4:a, och som dessutom är på engelska med massa matematiskt uträkning som innerfattar universum gör det svårt. Så lite lycka till till mig tack!

Kommentarer
Postat av: Chrippe

Sara du får meddela oss om vi lyckades träffa dig med lyktan!? (Håller tummarna)

2010-03-10 @ 04:43:00
Postat av: Pernie

Oj vad duktig du är som pluggar i dag och inte pressar på stranden...................................................

2010-03-10 @ 08:09:43
Postat av: Linn Bergh

Vad mysigt :) nu är jag barnvakt å gossen :D (han är lite sjuk me) han o jag kollade på korten på väggen nyss och då sa han- Jag saknar michelle.. :D

2010-03-10 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0