Sunset - Long beach






Igår var en riktig pluggdag. Även fast att jag inte fick så mycket gjort så försökte jag och gjorde mitt bästa. Imorgonkväll ska mitt arbete vara inne så idag gäller det. Sitta i skolan hela dagen lång med andra ord. Boooring! Tur att jag har Chrippe vid min sida som gör mig sällskap, annars hade jag gått under.

Gårdagen var iallafall väldigt mysig. Det var splittrade åsikter om vart vi skulle äta, så alla åt på olika ställen. Jag och Pernie valde såklart stranden och Sunset där de har världens godaste Pad Thai (som man för övrigt äter alldeles för ofta). Det var mysigt att få liten egentid med Pern, då vi knappt har hunnit vara själva en sekund sen jag kom ner. Alla samlades så småningom inne i våran lilla trähydda på stranden och drack öl. Fint!

Nu åter till skolböckerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0