Tripp till Saladan


Igår var jag och Chrippe inne en runda i Saladan för att uträtta lite ärenden. Vi besökte polisen för att C:s kamera blev snodd, jag köpte ett armband, vi drack iste och C köpte en brödrost. Hur underbart? Så idag ska han bjuda min på frukost inne i sitt rum, så nu väntar jag bara på att han ska vakna. Eftersom jag var med och köpte den får jag mackan gratis, medans de andra får betala 20 bath för en rostad macka med ost på. Väldigt bra affärside! För övrigt är Chrippe en väldigt bra mc-förare. Så jag tror att Rob får passa sig nog för att behålla sin plats som öns mäktigaste knutte!

Förresten, glöm inte kolla in alla andras bloggar. Väldigt roande läsning. Pernies, Jesuspojkarnas och Chrippes nystartade blogg. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Chrippe

Väldigt bra mc-förare, hörde du det Robban, snart är jag öns mäktigaste mc-förare ; )

2010-03-12 @ 05:29:46
Postat av: mamsen

ja nu har jag läst dina polares bloggar hm...kul killar de där!!

2010-03-12 @ 08:15:56
Postat av: Rob

Alla vet vem som sitter på 125cc, öns mäktigaste knutte, men du är god tvåa Chrippe.

2010-03-12 @ 09:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0