Snorkling i Thailand












Bild 1 - Påväg mot ... för dykning/snorkling (jag har minne som en guldfisk). Bild 2 & 3 - Jag gör min redo för snorkningen. Bild 4 - Jag snorklar, det var såå underbart vackert. Jag snorklade över Chrippe och de andra och hade koll på vad de hade för sig där nere på botten. Bild 5 - Dykning/snorklingstället. Bild 6 - Andra dykning/snorklingstället. Bild 7 - Oväder påvägen hem. Bild 8 - Jag helt dyngsur efter att ovädret lugnat ner sig. Bild 9 - Chrippe. Bild 10 - My feets. Bild 11 - Jag och Henke, blöta som få

Om ni jämför bild 5/6 med bild 7 så ser ni vilket jäkla oväder det var påvägen tillbaka till Lanta. Helt galen. Det blåste, blixtrade och regnade. För en stund undrade jag om vi skulle ha sån tur att vi klarade oss tillbaka utan att välta. Men det gjorde vi och efter ett tag blev det istället mysigt. Det var första gången sen jag kom hit (en månad) som jag fick gådhud och frös. Men allt gick bra och vi kom hem oskadda. En härlig dag på havet!

Kommentarer
Postat av: mamsen

gud så fint de är , vilket vatten!men vad otäckt när det kommer ett oväder så där fort:( men jag kan tänka mig att ni har de mysigt där nere, så njut nu den sista tiden. kram mamsen:)

2010-03-28 @ 08:32:58
Postat av: Alle

Du verkar ha det bra kusin =) Och snorkla ser helt underbart ut =) Kram

2010-03-28 @ 11:21:41
Postat av: C

Platsen för snorklingen var Koh Haa Lagoon : )

2010-03-29 @ 11:22:23
URL: http://chrippez.blogg.se/
Postat av: G

och utrustningen är min? Ge tillbaka...

2010-03-31 @ 03:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0